Er was eens een adviseuse genaamd Arina. Arina was een slimme en ambitieuze zakenvrouw die altijd op zoek was naar nieuwe manieren om haar klantenbestand uit te breiden. Ze had jarenlang een eigen adviesbureau gehad, maar had altijd moeite om nieuwe klanten aan te trekken.

Op een dag besloot Arina dat het tijd was voor verandering. Ze had gehoord over de kracht van de Provincie website en besloot om deze ​​nieuwe website te laten maken. Toen de nieuwe website van Arina 8 weken online stond, was ze verrast door de respons die ze kreeg. Ze kreeg veel telefoontjes en e-mails van potentiële klanten uit haar eigen provincie die geïnteresseerd waren in haar adviesdiensten. Het leek erop dat de website haar bedrijf in de schijnwerpers had gezet en klanten op een geheel nieuwe manier aantrok.

Arina was blij en opgewonden door de toestroom van nieuwe klanten. Ze werkte hard om hun vertrouwen te winnen en hun bedrijven te laten groeien. Ze gaf hen advies over marketing, financiën en bedrijfsvoering en werkte nauw samen met hen om hun doelen te bereiken.

Na een jaar van hard werken en toewijding, had Arina een indrukwekkende lijst van tevreden klanten opgebouwd. Ze realiseerde zich dat haar nieuwe website de sleutel was geweest tot haar succes. Het had haar bedrijf gepresenteerd als professioneel en betrouwbaar en had haar in contact gebracht met klanten die anders misschien nooit van haar zouden hebben gehoord.


De 3 verhalen op “Uitleg met een glimlach” zijn slechts enkele voorbeelden. Wegens privacy zijn de namen en hun beroepen in de verhalen verzonnen. Verander het woord “adviseuse” in jou eigen beroep en de mogelijkheden zijn eindeloos! Ik kan uiteraard enkele echte live voorbeelden laten zien. Neem contact op en overtuig jezelf!

Scroll naar boven